بنیاد حفظ آثار کانون وحدت و هم افزایی و انسجام ملی است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان کانون مهم وحدت و همگرایی و هم افزایی و انسجام ملی است.

سرهنگ  غلامرضا فراستی معاون نیروی انسانی ستاد مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام سهیل اسفندیاری جانشین رییس عقیدتی و دیگر معاونین ستاد مرزبانی با سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

سرتیپ دوم غلامرضا جعفری بیان کرد: بازگویی و تبیین خدمات و اقدامات جهادی سربازان نظام و ولایت به عنوان یک نیاز مهم در جامعه باید در اولویت دستگاه‌های مختلف باشد و در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان نیز با مستندسازی و نشر اخبار و گزارش و ... به همه مسوولان و دستگاه‌ها کمک می‌کنیم تا اقدامات ارزشمندشان دیده شود.

وی ادامه داد: روایتگری صحیح اقدامات و تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان و نیرو‌های سخت کوش ما در مرزبانی و فراجا و سپاه و ارتش و ... در منطقه مرزی و عملیاتی سیستان و بلوچستان در جهت انتقال به نسل‌های آتی و تجلیل از خدمات و رشادت‌های شهیدا و جانبازان و ایثارگران مورد توجه است.

سردار جعفری بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین آمار شهدای سیستان و بلوچستان را نیرو‌های مرزبانی و فراجا تشکیل می‌دهند، بنابراین امورات مربوط به حضور عزیزان در عملیات‌ها و رزم و دفاع از مرز‌های میهن و مقابله با اشرار و معاندان و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیگیری و به ثبت رسانده و خدمات عزیزان به استحضار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌رسد.

وی اهمیت و ضرورت برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و حمایت از شاعران و نویسندگان و حضور فعال و موثر در رسانه‌ها و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد.

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار