معرفی ۴۲ مددجو برای بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال به بانک‌ها

رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین گفت: ۴۲ نفر از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان سرعین برای بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مرتضی هوشمند اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون و با هدف ایجاد اشتغال مددجویان، همراهی خوب بانک‌های عامل سرعین را در پذیرش پرونده مددجویان شاهد بودیم.

او از جذب سپرده ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: امسال با تاکید مسئولان کشوری و استانی بیشترین تمرکز ما در حوزه کارآفرینی است تا مددجویان بتوانند از تسهیلات اشغال‌زایی بهره‌مند شوند.

هوشمند خاطر نشان کرد: در نشست‌های مشترکی که با مدیران بانک‌های عامل در شهرستان داشتیم قول مساعد گرفتیم تا به محض دریافت پرونده و بررسی آن به پرداخت تسهیلات سرعت بیشتری بدهیم.

رییس کمیته امداد شهرستان سرعین افزود: علاوه بر معرفی ۴۲ نفر از مددجویان برای بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال آفرین کم بهره، تلاش موثری را انجام خواهیم داد تا از طریق منابع امداد و استانی و شهرستانی روند پرداخت تسهیلات را سرعت و گستردگی بیشتری ببخشیم.

او بیان کرد: عمده طرح‌های اشتغال‌زایی در این شهرستان در حوزه گردشگری، صنایع دستی، دامداری و سایر طرح‌های خوداشتغالی است که امکان پرداخت تسهیلات در قالب مبالغ مختلف در اولویت برنامه‌ریزی‌ها است.

هوشمند خاطر نشان کرد: تا پایان امسال تلاش می‌کنیم تا پرونده معطل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی نداشته باشیم و همه مددجویان و حتی کارفرمایان یاریگر اشتغال بتوانند از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.