برای استفاده از کارتخوان در مطب‌های پزشکی بایستی فرهنگ سازی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در خصوص پزشکانی که در مطب خود از دستگاه‌های کارتخوان استفاده نمی‌کنند، گفت: برای استفاده از این موضوع از سوی پزشکان بایستی فرهنگ سازی شود .

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در خصوص پزشکانی که در مطب خود از دستگاه‌های کارتخوان استفاده نمی‌کنند، گفت: برای استفاده از این موضوع از سوی پزشکان بایستی فرهنگ سازی شود تا مراجعه کنندگان علاوه بر درد و رنج ناشی از بیماری خود، هنگام مراجعه به دنبال پول نقد نباشند.

رحمانی  از پزشکان به عنوان افراد علمی تحصیلکرده، صاحب نظر و زحمتکش یاد کرد و افزود: اینگونه نیست که این افراد از جامعه همگی مرتکب تخلف شوند، به هرحال یکسری گزارشاتی وجود دارد که بایستی ضمن ورود تعزیرات به این موضوع، دانشگاه علوم پزشکی نیز نظارت‌های داخلی خود را در این مورد افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: فقدان کارتخوان در مطب پزشکان اصلا قابل توجیه نیست و به هرحال مردم نباید از این موضوع شاکی باشند، آن هم در شرایطی که همه اصناف به داشتن کارتخوان اهتمام دارند، نبود کارتخوان در خدمات پزشکی قابل قبول نیست.

رحمانی با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه در قزوین، تاکید کرد:‌در این نمایشگاه تاکید شده تا لوازم ضروری از جمله کالا‌های اساسی، لوازم التحریر، کیف و کفش و اقلام خوراکی مورد نیاز توزیع شود و از تعزیرات حکومتی نیز خواسته شده تا با توجه به در پیش بودن آغاز مدارس، برروی عرضه لباس فرم دانش آموزان نظارت بیشتری داشته باشند تا زدوبندی برای قیمت‌های بالا و کیفیت پایین آن صورت نگیرد.

به گفته وی، تاکنون برای سرویس‌های مدارس قیمت مشخصی ارایه نشده و بایستی در این رابطه نیز تعیین و تکلیف‌های لازم انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مرجع نهایی در انتخابات اتحادیه خبازان را دادگستری برشمرد و تاکید کرد: در زمینه تخلفات مکرر نانوایان و همچنین افرادی که واحد نانوایی خود را به دیگران اجازه می‌دهند باید از سوی جهاد کشاورزی گزارش‌های مکتوب با نام عنوان شود.

رحمانی اضافه کرد:‌جهاد کشاورزی هرچه سریع‌تر در انتخاب مشاور برای تامین گوشت گرم وارداتی اقدام کند تا بازار استان با کمبودی در این حوزه مواجه نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین افزود: افرادی که کالا‌های اساسی را برای مواکب استفاده می‌کنند، برای جلوگیری از خروج این اقلام سازمان‌های متولی نظارت خود را در این زمینه افزایش دهند.

برچسب ها: پزشکان ، کارت خوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
پزشکان علاوه براینکه ماهیانه از حقوق شان ۳۵ درصد مالیات میدهند و اگرمطب هم داشته باشند مالیات سرسام آوری هم باید از اون ور بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
چرا کارتخوان دارند نظارت نیست عمدا میگن خرابه ویزیت به صورت نقدی یا کارت به کارت گرفته میشه