پایان فعالیت سارقان منزل با ۲۵ فقره اعتراف/دستگیری قاتل فراری پس از ۳ سال

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و نهم مرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان البرز و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های پلیسی سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از سارقان سابقه دار در این سرقت‌ها بدست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران مخفیگاه سارق که به همراه یکی دیگر از همدستان خود اقدام به سرقت می‌کرد مورد شناسایی قرار گرفته و هر ۲ نفر آن‌ها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۲۵ فقره سرقت در شهرستان البرز اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی از اقلام سرقتی کشف و با هماهنگی قضائی به شکات تحویل داده شد.

کشف بیش از ۳ تن چوب قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران کلانتری بخش آبگرم و یگان امداد شهرستان آوج حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به ۲ دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو‌ها و در بازرسی از آن ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگلبانی بود کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله توقیف شده حدود ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۹ کیلو تریاک در عملیات ماموران مبارزه با مواد مخدر

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر در یکی از واحد‌های مسکونی استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی صحت و سقم خبر موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان اطلاع داده شد، افزود: در عملیاتی غافلگیرانه یک نفر دستگیر و ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: در اقدامی دیگر ماموران از انتقال محموله‌ای از مواد مخدر توسط ۲ نفر از قاچاقچیان مطلع شده و آن‌ها را که با خودرو سواری پراید در حال تردد بودند متوقف کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو یک کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری قاتل فراری پس از ۳ سال 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان حین کنترل خودرو‌های عبوری از محور قزوین - همدان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد متواری شدن از محل را داشته و باتلاش ماموران دستگیر شد، افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی فشنگ جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از سال ۹۹ به اتهام قتل همسر خود تحت تعقیب پلیس استان فارس است، خاطرنشان کرد: با اعتراف متهم به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات خانوادگی در بازجویی‌های به عمل آمده، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.