اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

کشف ۵۰ راس دام و ۵۲۸ قوطی نوشابه انرژی زا

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین-زنجان به یک دستگاه کامیونت حامل احشام، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، تعداد ۵۰ راس گوسفند قاچاق، که فاقد هرگونه مجوزحمل از سازمان دامپزشکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و احشام کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل شد.

کشف نوشابه انرژی زا قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی "قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری پراید، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، تعداد ۵۲۸ قوطی نوشابه انرژی زا قاچاق، که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.