جانشین سپاه ناحیه کازرون:

مسابقات قرآن کریم خانواده‌های بازنشسته سپاه در کازرون برگزار می‌شود

جانشین سپاه ناحیه کازرون گفت: مسابقات قرآن کریم خانواده‌های بازنشسته سپاه در این شهرستان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار می‌شود.

 سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم خانواده‌های بازنشسته سپاه در شهرستان کازرون به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار می‌شود، اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، ثبت نام از خانواده‌های وابسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان جهت مسابقات قرآن کریم در ۵ رشته حفظ، قرائت، صوت و لحن، مفاهیم و اذان صورت گرفته است.

 او ادامه داد: این مسابقات با هماهنگی کانون بازنشستگان سپاه فجر در سطح شهرستان برگزار می‌شود و نفرات برتر در هر رشته به مسابقات استانی معرفی و اعزام خواهند شد.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: مسابقات قرآن کریم خانواده‌های بازنشسته سپاه در ۲ بخش خواهر و برادر و در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مکان نمازخانه شهدای گمنام بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون روز چهارشنبه یکم شهریورماه برگزار می‌شود. 

سرگرد پاسدار حسینی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن و مقدسات جهان اسلام در برخی از کشور‌های اروپایی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در راه دفاع از ارزش ها، اهانت به مقدسات و بخصوص قرآن کریم را محکوم کنیم و روز به روز به برای سرافرازی اسلام در عمل به قرآن با برگزاری برنامه‌های قرآنی کوشاتر باشیم.

 او، هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح خانواده‌های سپاه را ترویج فرهنگ قرآن در جامعه دانست و افزود: اهمیت قرآن در سطح خانواده‌ها باید بیشتر آشکار شود و در این راه همه وظیفه داریم تا زمینه عمل به قرآن را فراهم کنیم و فعالیت‌های قرآنی به صورت گسترده تری در سطح نیرو‌های مسلح باید دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.