ثبت نام رویداد تخصصی برنامه نویسی فن کد سیستان وبلوچستان آغاز شد

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از آغاز رویداد استانی فن کد برای نوجوانان‌ و جوانان به میزبانی پارک علم و فناوری با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

محمد نبی شهیکی اظهار کرد: پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در راستای تحقق اهداف عالیه خود در حوزه ارتقا وزن مهارت های دانش بنیان  و شناسایی استعدادهای های حوزه برنامه نویسی استان و کمک به توانمندسازی نیروهای مستعد، اقدام به برگزاری این رویداد در پارک علم و فناوری کرده است. 

وی افزود: این رویداد در فاز نخست به مدت ۳ ماه و در بخش های مختلف از جمله بوت کمپ برنامه‌نویسی، مسابقه برنامه نویسی، تیم سازی و تحلیل پروژه، انجام پروژه و ارتقا مهارت های فنی پیشرفته در گام های بعدی برگزار می گردد.

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه شرکت در این رویداد برای عموم جوانان و نوجوانان آزاد است گفت: پارک استان به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی خود تلاش دارد تا با شناسایی استعدادهای برتر و جهت دهی این استعدادها به سمت کسب و کارهای نوظهور حوزه فعالیت نواورانه و اقتصاد دیجیتال، بستر شکل گیری صنایع دیجیتال محور در استان را فراهم کند.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به آزمایشگاه اینترنت اشیا پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در خیابان دانشگاه، نسبت به ثبت نام و نام نویسی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار