تجلیل استاندار کردستان از رتبه برتر کنکور سراسری

استاندار کردستان از دیاکو فاروقی رتبه هشتم رشته علوم تجربی کنکور سراسری سال ۱۴۰۲، تقدیر کرد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان شامگاه شنبه با حضور در منزل دیاکو فاروقی، افتخارآفرینی وی در عرصه  کنکور را تبریک گفت و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از وی تجلیل کرد.

استاندار کردستان در روند این دیدار اظهار داشت: نقش جوانان کردستانی در کسب موفقیت‌های بزرگ علمی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با عزمی راسخ، بی‌بدیل است.

زارعی‌کوشا، جوانان با استعداد‌های برتر را موتور محرک پیشرفت استان و کشور برشمرد و گفت: بخشی از توسعه استان در گرو نقش‌آفرینی جوانان خوش‌فکر با ایده‌های نو است.

او دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه را سرمایه‌های گران‌بهای کشور عنوان کرد و گفت: استان کردستان جوانان بی‌نظیری را دارد که مایه افتخار و سربلندی این مرز و بوم هستند.
ستاندار کردستان نخبگان کردستانی را شایسته حمایت، تقدیر و تحسین دانست و یادآور شد: باید شرایطی فراهم شود تا این استعداد‌های خلاق به صورت شایسته بروز کند، در این راستا مکلفیم با تمام توان خود در خدمت آنان باشیم. 

گفتنی است؛ با اعلام نفرات برتر و رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش، ۲ دانش آموز کردستانی در میان رتبه‌های تک رقمی آزمون سراسری قرار گرفتند.

بر این اساس در گروه آزمایشی علوم تجربی، دیاکو فاروقی رتبه ۸ و در گروه آزمایشی زبان خارجه، امید کتاب اللهی رتبه ۵ کشور را از استان کردستان به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.