وضعیت فوق العاده در بریتیش کلمبیای کانادا به علت آتش سوزی + فیلم

به دنبال گسترش آتش سوزی ها در استان «بریتیش کلمبیا» در کانادا حالت فوق العاده اعلام شد و بیش از ۴۵۰۰ نفر از منطقه حریق خارج شدند.

در استان «بریتیش کلمبیا» در کانادا به علت آتش سوزی‌های گسترده حالت فوق العاده اعلام شد. مقامات استان بریتیش کلمبیای کانادا درباره آتش سوزی در جنگل‌ها گفتند با وضعیت چالش باری روبرو هستند.

به گزارش خبرگزاری رویترز،  بووین ما، وزیر امور اضطراری کانادا گفت:‌ مانند بسیاری از مردم در سراسر استان، من به شدت از دیدن تصاویر ناراحت کننده‌ای که اواخر عصر گذشته از کلونای غربی دیدم، وحشت کردم. دیشب و تا صبح امروز، آتش سوزی جنگلی در مک دوگال کریک به سمت شهر حرکت و هزاران نفر را تهدید کرد. دولت از همه منابع موجود برای حفظ امنیت مردم و محافظت از جامعه استفاده می‌کند. 

وی افزود: باید تاکید کنم که تمامی مناطق استان به دلیل پیش بینی هوای فعلی و خشکسالی شدید با خطرات فزاینده‌ای روبرو هستند. در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نفر تحت فرمان تخلیه و بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر در سراسر استان تحت هشدار تخلیه هستند.مردم برای برداشتن وسایل یا بازدید از وضع خانه هایشان به منطقه بازنگردند.

بروس رالستون، وزیر جنگل‌های بریتیش کلمبیا نیز گفت: همان طور که پیش بینی می‌شد، ما با وضعیت آتش سوزی بسیار چالش برانگیزی مواجه هستیم. ما در میان یک الگوی آب و هوایی قوی که باعث ایجاد باد‌های پایدار و رعد و برق خشک می‌شود، باقی مانده ایم. این اثرات قابل توجهی در سراسر استان دارد. ما رشد قابل توجهی در آتش سوزی‌های موجود و تعدادی جدید داشتیم. آتش‌سوزی‌ها یک شبه شروع شد. با این فعالیت جدید هشدار‌ها و دستورات تخلیه جدید ارائه می‌شود. تأثیر آن در طول آخر هفته محسوس خواهد بود و بدون شک در روز‌های آینده شاهد آتش‌سوزی‌های بیشتر و شدت آتش‌سوزی خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
کانادا وغرب یک منطقه گردشگری درست کرده اندبرای عوام جهان وباجذب پولدارهای جهان وامکانات مقطعی ورسانه های غول هالیوودی وضعیت پوشالی خود را بزرگنمایی کرده تا افراد بدون مطالعه با از دست دادن سرمایه خود به آجا بروند ونوکری آنها را انجام دهند پیشرفت دروغین نا سعی میکنیم با کمترین هزینه آتش را خاموش کنیم منتظر مینانیم تا خداوند باران ببارد وآتش مجانی خاموش شود این کلید واژه اقتصاد آنهاست ما ثروتمندان احمق هم هستیم وای به حال آن غربزده هایی که سنبل اقتصاد وفرهنگشان غرب باشد
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اونا که برا آتش سوزی جنگلهای ایران هزارتا توئیت و استوری میذارن چرا الان خفقان گرفتن؟ آهای کسانی که گلوتون رو پاره می‌کنید برا سیاه‌نمایی ایران؛ اینجا جنگلهای کاناداست؛ داره تو آتیش ذوب میشه؛ یکی از مسئولین کانادا گفته منتظر بارونیم تا آتیش خاموش بشه؛ لطفا گلوتون رو برا کانادا هم جر بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
اگر نظر سنجی بدست غربزده ها باشد اصلا پخش نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
وقتی که تو ایران جنگلی آتیش بگیره یه عده گلو پاره می کنن که وای این از بی عرضه بودن بی مسئولیتی مدیران مملکته. حالا این آتیش سوزی تو کشور غربی افتاده و حتی به خونه های مردم داره می رسه، اما زیر این خبر سوت و کوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
چرا آمریکا و اروپا هواپیمای آب پاش براش نمیفرستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
چون اولویت شون فرستادن هواپیمای جنگی برای اوکراینه. تمام فکر و ذکرشون شد جنگ اوکراین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
کار از هواپیما گذشته. وسعت آتش خیلی خیلی زیاده
آخرین اخبار