آغاز رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان پارکی در سطح شهر گرگان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از آغاز رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان پارکی در سطح شهر خبر داد.

مهستی قدس ولی با بیان اینکه ۶۶۰ پایه چراغ روشنایی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها و میادین شهر گرگان در حال رنگ‌آمیزی است، گفت: طرح رنگ آمیزی مبلمان با هدف بهبود زیبایی بصری شامل رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌های روشنایی، وسایل بازی کودکان و تجهیزات ورزشی پارک‌ها، نرده ها، نیمکت‌ها و سطل‌های زباله پارک‌ها آغاز و در حال اجرا است.

اوافزود: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده، توانسته‌ایم در فصل تابستان سال جاری به منظور استفاده از شرایط مناسب آب و هوایی، آماده سازی پارک‌ها جهت بهره مندی بیش از پیش شهروندان و همچنین میزبانی از مسافرین عزیز، طرح رنگ آمیزی المان‌های پارکی و میادین را از نیمه دوم تیر ماه سال جاری آغاز و رنگ و زیبایی را به پارک‌ها برگردانیم.

قدس ولی گفت: این سازمان در روز‌های اخیر به رنگ‌آمیزی پایه‌های چراغ‌های روشنایی با ارتفاع ۲ الی ۶ متر در پارک‌ها و میادین و همچنین انجام رنگ‌آمیزی مجموعه‌های بازی کودکان در ۷۰ پارک سطح شهر پرداخته که این طرح با هدف ارتقاء زیبایی ظاهری شهر و ارائه فضایی دلنشین جهت استفاده شهروندان درحال اجراست.

به گفته وی، این تدابیر به منظور افزایش کیفیت زیبایی منظر شهری، ایجاد جاذبه و رنگبخشی به محیط بازی کودکان و ارائه فضا‌های دلنشین‌تر برای شهروندان انجام شده است.

برچسب ها: رنگ آمیزی ، پارک ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.