اختصاص پرواز‌های فوق‌العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی، حداقل ۸ پرواز فوق‌العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش‌بینی و انجام می‌شود.

فخرالدین کشاورز گفت: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی (ع) و همچنین درخواست مسافران محترم در خصوص برقراری پرواز به نجف اشرف، شرکت هواپیمایی آتا در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۷ شهریور ماه با استفاده از هواپیمای بوئینگ MD با ساعت ورود ۲۱:۲۰ و خروج ۲۲:۲۰ در مسیر نجف- شیراز- نجف اقدام به جابجایی مسافر می‌کند و سه پرواز دیگر نیز تا چند روز آینده اعلام برنامه خواهد شد.

او گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز با استفاده از ناوگان ایرباس ۳۲۱ به ظرفیت ۱۹۰ مسافر برای تاریخ‌های۱۶،۱۲،۱۱ و ۱۷ شهریور ماه سال جاری برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است که ساعت پروازی و نحوه تهیه بلیط تا روز یکشنبه هفته آتی نهایی و اعلام خواهد شد.

کشاورز گفت: تا کنون برقراری پرواز‌های فوق قطعی شده و مذاکرات با شرکت‌های هواپیمای کیش، کاسپین و ایرتور جهت افزایش پرواز‌ها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می‌رسد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس تاکید کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی به سهولت دریافت کنند.

او یادآور شد: هم اینک شرکت هواپیمایی پارس به صورت برنامه ایی، روز‌های پنج شنبه هر هفته در مسیر شیراز- نجف با ساعت خروج۰۴:۳۰ اقدام به جابجایی مسافر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار