پیشرفت ۶۰ درصدی بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پروژه بزرگراه بین‌المللی نقده- پیرانشهر با ۳۳ کیلومتر طول کل مسیر، دارای ۶۰ درصد پیشرفت است.

سید محسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این مسیر ۱۰ کیلومتری با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده برای تعریض و بهسازی محور، حدود ۴۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد که حدود چهار کیلومتر آن پیش از این زیر بار ترافیک رفته است.

وی اضافه کرد: حدود شش کیلومتر از این محور هم تا اربعین امسال به بهره برداری می‌رسد و آماده تردد زائران اربعین حسینی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اجرای عملیات در بزرگراه نقده- پیرانشهر را در راستای تسهیل تردد حمل و نقل دانست و افزود: کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای از دلایل عمده بهسازی این مسیر است تا سهولت تردد برای زائران اربعینی شکل گیرد.

حمزه لو ادامه داد: قطعه دوم بزرگراه نقده - پیرانشهر هم ۲۴ کیلومتر طول دارد و بیش از پنج کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است و تا اربعین پنج کیلومتر دیگر آماده بهره برداری می‌شود.

وی افزود: طرح ساماندهی ۲.۵ کیلومتر از ورودی پیرانشهر به سمت نقده نیز انجام شده و برای اجرای این طرح نیز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.