پُست‌بانک از راه‌اندازی صنایع تبدیلی در چهارمحال و بختیاری حمایت کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پُست‌بانک ایران از راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی در تمامی شهر‌های این استان حمایت و نسبت به پرداخت تسهیلات در این حوزه کمک کند.

غلامعلی حیدری امروز چهارشنبه در نشست با مدیرعامل پُست‌بانک تاکید کرد: صنایع تبدیلی و تکمیلی در تمامی شهر‌های چهارمحال و بختیاری باید براساس آمایش سرزمینی و براساس تولیدات خاص هر شهر ایجاد و توسعه داده شود.

وی افزود: دولت سیزدهم برای راه‌اندازی مجتمع‌های دامپروری در تمامی شهر‌های چهارمحال و بختیاری و هدایت دام سبک به خارج از مناطق مسکونی شهری استان برنامه‌ریزی کرده و تحقق این مهم را در دستور کار قرار داده است.

حیدری به ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف طبیعی، تاریخی، ورزشی، هیجانی و آبی اشاره و تصریح کرد: توسعه بوم‌گردی‌های استان همزمان با آغاز فعالیت دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: حمایت‌های پُست‌بانک ایران از طرح‌های تبدیلی و تکمیلی، دامپروری، کشاورزی، گردشگری و بوم‌گردی می‌تواند به تحول و تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه‌های بهداشت، سلامت، تولید، اشتغال و اقتصاد کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار