هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال - ملوان؛ شاگردان نکونام به دنبال شکار قوهای انزلی

تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز پذیرای تیم ملوان در ورزشگاه آزادی است.

پرونده بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز  در حالی بسته می‌شود که تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم فوتبال ملوان می‌رود.

تیم  استقلال  در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال توانست تیم صنعت نفت آبادان را با ۳ گل شکست بدهد تا گام اول را محکم بردارد و خودش را در قامت یک مدعی نشان بدهد.   

آبی‌پوشان می‌خواهند با برد برابر تیم ملوان دومین پیروزی خود  در لیگ بیست و سوم را به دست آورند  تا در هفته سوم که بازی دشواری در خانه سپاهان پیش رو دارند با حداکثر امتیاز ۲ بازی ابتدایی وارد زمین شوند و از لحاظ روحی شرایط مساعدی را برای رویارویی با یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی داشته باشند.  

جواد نکونام  قبل از شروع فصل جدید مصاحبه‌های زیادی داشت و انتقاداتی بابت شرایط نامطلوب تیمش مطرح کرد، اما او توانست با شاگردانش ۳ امتیاز  هفته اول را به دست آورد و اکنون به دنبال دومین برد خود است.   البته انتشار بازیکنان مدنظر نکونام از سوی حجت کریمی باعث شده که این مربی با چالش جدیدی مواجه شود، چون از آن لیست فقط آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی جذب شدند که هر ۲ بازیکن در زمان کریمی استقلالی شدند. با آمدن علی خطیر که حکم مدیرعاملی‌اش هم صادر شده، هیچ یک از بازیکنان مدنظر نکونام جذب نشدند و مهره‌های دیگری به استقلال آمدند.   البتهسرمربی آبی‌ها واکنشی به این موضوع نشان نداد تا تیمش بدون توجه به این حاشیه مهم آماده بازی با قوی سپید انزلی شود.

آبی پوشان پایتخت باید در غیاب تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملوان بازی کنند و اگر هواداران پرشور استقلال در این بازی حضور داشتند در آن صورت بازیکنان این تیم با روحیه بهتر و انگیزه مضاعفی  به مصاف حریف شمالی خود می‌رفتند.  

به احتمال زیاد  مهرداد محمدی خرید جدید استقلال در بازی با ملوان به زمین مسابقه می‌رود تا اولین بازی خود را انجام بدهد. همچنین   روزبه چشمی کاپیتان استقلال هم که در بازی قبل محروم بود در این دیدار منعی برای حضور در تیمش را ندارد.

در آن طرف،  تیم ملوان  در اولین بازی خود در لیگ بیست و سوم فوتبال برابر تیم ذوب آهن شکست خورد و تارتار  برابر تیم سابقش بازنده شد. البته این مربی برای بازی با استقلال انگیزه‌های زیادی دارد، اما تیمش کار سختی بربار یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی دارد.    

تارتار که یک مربی غیربومی در انزلی است اصلاً دوست ندارد خیلی زود زیر هجمه انتقادات پیشکسوتان و هواداران ملوان قرار بگیرد. به همین خاطر در بازی امروز به دنبال آن خواهد بود تا تیمش از مصاف با حرف نامدارش با امتیاز زمین بازی را ترک کند.

 تیم‌های استقلال و ملوان پیش از ۵۰ بار با هم دیدار کرده‌اند که ۲۵ بار استقلال و ۱۰ مرتبه ملوان برنده شده‌اند و ۲۵ بازی با تساوی خاتمه پیدا کرده است. باید دید در تقابل پنجاه و یکم آمار استقلال بهتر می‌شود یا اینکه ملوان در ورزشگاه آزادی، میزبان را متوقف می‌کند و آمار به شکل دیگری جابه‌جا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
اونهاییکه میخوان بروند شکار قو ، مواظب باشند قو با منقارش توی سرشون نزنه ، چون مخشون می ریزه روی چمنهای استاذیوم !
آخرین اخبار