اسکان و اشتغال اتباع افغانستانی در کنگاور ممنوع است

فرمانده انتظامی کنگاور اعلام کرد شناسایی کارگاه ها، گاوداری‌ها و دامداری‌هایی که از اتباع خارجی فاقد مجوز اقامتی استفاده می‌کنند توسط دستگاه‌ها متولی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی کنگاور از ممنوعیت اقامت، اسکان و اشتغال اتباع افغانستانی در کنگاور خبر داد و گفت : پلیس با صاحبان مشاغلی که اتباع افغانستانی غیرمجاز را به کار گیرند برخورد می‌کند.

سرهنگ حق‌جویان از  درخواست‌های مکرر مردم در رابطه با دستگیری افراد اهل افغانستان که به صورت غیرمجاز وارد  روستا‌های کنگاور شده اند خبر داد و گفت: در چندین طرح ضربتی، ده‌ها نفر از اتباع افغانستانی ها شناسایی و به ندامتگاه‌های موقت برای اخراج از کشور منتقل  شده اند، وی افزود : این طرح تا پاکسازی کامل اتباع خارجی در شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی به  صاحبان حرف و مشاغل اعم از کشاورزی، صنعتی و یا خدماتی اعلام کرد که استفاده آنها از نیرو‌های مهاجر غیرمجاز به عنوان نیروی کار ممنوع است و افراد متخلف علاوه بر معرفی به اداره کار، جریمه، مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و محل کار آنان پلمپ خواهد شد.

سرهنگ حق جویان گفت: شناسایی کارگاه ها، گاوداری‌ها و دامداری‌هایی که از اتباع خارجی فاقد مجوز اقامتی استفاده می‌کنند توسط دستگاه‌ها متولی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی کنگاور از مردم خواست در صورت مشاهده مهاجرین افغانستانی، مراتب  را به پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان اطلاع دهند.

براساس دستور وزارت کشور اقامت، اسکان و اشتغال اتباع افغانستانی در همه نقاط استان کرمانشاه ممنوع است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار