برگزاری چهارمین المپیاد دوچرخه‌سواری استعداد‌های کشور به میزبانی مشهد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: چهارمین المپیاد دوچرخه‌سواری استعداد‌های کشور از ۲۸مرداد تا ۳شهریورماه در دو بخش به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

مجید طهوریان عسگری رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: در هفته گذشته مسابقه انتخابی تیم استان برای اعزام به المپیاد دوچرخه‌سواری در رده سنی متولدان ۸۶ تا ۸۹ در ۴ماده در پیست ورزشگاه ثامن‌الائمه برگزار شد که از شهر‌های مختلف استان در این دور از رقابت‌ها شرکت کردند. از بین نفرات برتر شش نفر به اردوی تیم استان دعوت شدند که اکنون در اردو هستند.

او افزود: چهارمین المپیاد دوچرخه‌سواری استعدادهای کشور از ۲۸مرداد تا ۳شهریورماه در رده سنی متولدان ۸۶ تا ۸۹ در بخش دختران و پسران با حضور ۳۵تیم در ۴رشته تایم تریل انفرادی، کوهستان، ۲۰۰متر سرعت و دورحذفی در دو بخش به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی از برگزاری دومین مرحله لیگ کوهستان بانوان استان خبر داد و درخصوص مسقف کردن پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه، ادامه داد: طرحی به شهرداری مشهد ارائه کردیم که شهرداری آن را برای شورای شهر ارسال کرده و منتظر نظریه کمیسیون برنامه و بودجه هستیم، امیدواریم به صورت مشارکتی مجموعه ثامن‌الائمه را مسقف و محیطی ایمن را برای دوچرخه‌سواری بانوان در تمامی فصول ایجاد کنیم. امید است در تابستان مقدمات اجرای آن عملیاتی شود. باید پیست را تعمیر کنم زیرا پس از ۱۰سال به بازسازی نیاز دارد.

طهوریان عسگری درخصوص لیلا حیدری و سایر استعداد‌های استان بیان کرد: موضوع حفظ استعداد‌های درخشان پس از پیوستن به تیم ملی برعهده فدراسیون است، اما هیئت استان خارج از وظیفه ذاتی خود که برگزاری مسابقات است که دوچرخه‌سواران همواره آمادگی داشته باشند، صنایع را پای کار دوچرخه‌سواری بانوان استان آورده است. امید است که با آغاز لیگ بانوان با این تیم در مسابقات شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.