تدوین سند راهبردی روابط عمومی استان خراسان رضوی با هوش مصنوعی انجام می‌شود

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: تدوین سند راهبردی روابط عمومی استان خراسان رضوی برای اولین بار با استفاده از هوش مصنوعی انجام خواهد شد.

ناصر نعمتی روز دوشنبه و در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی افزود: تدوین سند راهبردی، موجب انسجام بخشی و هم‌افزایی کار روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان می‌شودو از سوی دیگر موجب روشن شدن افق‌ها و چشم‌انداز‌های فعالیت در آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: احساس مسوولیت روابط عمومی‌ها نسبت به مسائل دستگاه‌های دیگر در سطح شهرستان‌ها و استان اهمیت دارد و باید یک الگوی هم‌افزایی ایجاد شود و به دنبال تقسیم وظایف در این زمینه هستیم.

مشاور استاندار خراسان رضوی گفت: سند راهبردی روابط عمومی استان با کمک هیات رئیسه و کارشناسان رسانه استان در دست تدوین است تا با پیش بینی بند‌هایی در موارد مختلف و از جمله ساختار و بودجه، فعالیت‌ها به استناد آن در دستگاه‌های اجرایی تسهیل شود.

وی افزود: امیدوارم به زودی فرایند تدوین این سند به پایان برسد و با عملیاتی کردن آن گام‌های تازه‌ای در هم افزایی روابط عمومی‌ها برداریم.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد:اقدامات هفته دولت باید دسته بندی شود و با عنایت به دستورالعمل ارسالی، نسبت به اقدامات شاخص، اطلاع رسانی خوبی انجام شود.

وی گفت: این اطلاع رسانی و تبلیغات باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که دربرگیری حداکثری داشته و مردم از اقدامات دولت اطلاع کافی را پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار