مرادی:

بیان خدمات دولت موجب امیدآفرینی می‌شود

مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که دولت سیزدهم شعار‌های انقلاب اسلامی را برجسته کرده است، روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه پا به پای مسئولان حرکت می‌کنند، بیان خدمات دولت توسط این قشر موجب افزایش امید در بین مردم می‌شود.

آقای مرادی ۱۰ شهریورماه در دوره هم‌افزایی روابط عمومی‌های فرمانداری‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته روز‌های پرکاری را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: در خردادماه شاهد سفر ریاست جمهوری به استان بودیم، این سفر برکات زیادی را برای استان به‌همراه داشت.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: رئیس‌جمهور عنوان کردند که دور دوم سفر‌های ریاست جمهوری به استان‌ها، در صورتی انجام خواهد شد که مصوبات دور اول در استان‌ها محقق شده باشد، این یعنی دولت بر اجرای مصوبات تاکید ویژه دارد و به دنبال کار‌های صوری نیست.


بیشتر بخوانید


وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دولتمردان نکاتی را در باب عملکرد دولت سیزدهم در یکسال گذشته عنوان کردند، خاطرنشان کرد: این مسئله رسالت و ماموریت دولتمردان را افزایش می‌دهد تا جایگاه خود را در پیشبرد اهداف دولت مردمی ارتقا دهند.

مرادی بیان کرد: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا در راستای حل مشکلات گام بردارد و قطعا دشمنان جمهوری اسلامی از عملکرد مطلوب دولت مردمی عصبی هستند و دست به تخریب می‌زنند، مسئولان روابط‌عمومی در خنثی کردن این توطئه‌ها نقش اساسی بر عهده دارند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مسئولان در بحران سیل و بحران آب در برخی شهر‌ها و روستا‌های استان، به‌ویژه شهرکرد به‌صورت میدانی وارد عمل شدند، گفت: متاسفانه برخی مشکلات کنونی استان، مانند بحران آب شهرکرد، ناشی از بی‌تدبیری‌ها در سالیان گذشته بوده است، این واقعیات باید برای مردم بیان شود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دولت سیزدهم شعار‌های انقلاب اسلامی را برجسته کرده است، روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه پا به پای مسئولان حرکت می‌کنند، بیان خدمات دولت توسط این قشر موجب افزایش امید در بین مردم می‌شود.

مرادی در پایان تاکید کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها در خط مقدم هستند و باید نسبت به حوادث و موضوعات پاسخگو باشند، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با رصد در شهرستان به فرماندار در اطلاع‌رسانی کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار