بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان وبلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند قاچاق مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به سرنخ هایی از حمل محموله های سنگین مواد مخدر توسط اعضای ۲ باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان های جنوبی استان به مرکز کشور داشتند به دست آوردند.

وی افزود: تیم های عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با سه دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مسیرهای فرعی شهرستان های ایرانشهر و میرجاوه بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.ت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند که بر اثر اقدام تاکتیکی، زمین گیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ها سه سوداگر مرگ از اعضای ۲ باند دستگیری و سه دستگاه خودرو سواری پژو و تویوتا نیز متوقف شدند.

سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۱۹کیلوگرم تریاک و ۴۸ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

برچسب ها: فراجا ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار