آمار نزاع در زنجان کاهشی شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: طی سه ماهه اول امسال ۲ هزار و ۵۶۵ نفر به دلیل نزاع به پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه گذشته با ۲ هزار و ۷۲۹ مورد ۶ درصد کاهش یافته است.

بابک غیاثی مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: از مجموع مراجعه کنندگان در سه ماهه اول امسال ۷۹۰ نفر زن و یک هزار و ۷۷۵ نفر مرد بوده اند.

وی اضافه کرد: همچنین مجموع مراجعه کنندگان نزاع در سه ماهه سال گذشته نیز ۸۷۳ نفر زن و یک هزار و ۸۵۶ نفر مرد اعلام شده است.

این مسوول ادامه داد: یک سوم پرونده‌های ارجاعی به پزشکی قانونی استان طی سال گذشته مربوط به پرونده‌های نزاع و درگیری بوده است.

وی اظهار داشت: طی سال گذشته ۳۷ هزار پرونده در پزشکی قانونی استان تشکیل شد که از این تعداد ۱۰ هزار پرونده مربوط به نزاع و درگیری بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه این استان در ۱۴۰۰ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت رتبه سوم نزاع و درگیری را در سطح کشور کسب کرده، خاطر نشان کرد: این موضوع نشان‌ می‌دهد میزان نزاع در استان زیاد بوده و تاب آوری مردم کاهش یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
متاسفانه قانون و نیروی انتظامی تو این مواردها کوتاهی میکنه ، باید جوری با این افراد خاطی برخورد کنن که کسی جرآت نکنه به کسی چپ نگاه کنه؟؟