مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

مطالبه‌گری خبرنگار باید فرصت ارائه عملکرد به مسئولان را تقویت کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: نقد دلسوزانه خبرنگاران در راستای اصلاح جامعه است و مطالبه‌گری این قشر باید فرصت مغتنمی برای مسئولان در ارائه عملکرد و اقدامات باشد.

هاشم علایی اظهار کرد: «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» شعار زیبای خبرگزاری ها است که هر مسئولی باید در مقابل این شعار فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و اقدامات خود فراهم سازد.

او با اشاره به اینکه ذات خبرنگاری توأم با روحیه مطالبه‌گری است، تصریح کرد: امروز خدمات خادمان نظام از گلوگاه رسانه‌ها اطلاع‌‎رسانی می‌شود و این اقدامی بسیار مثبت و مؤثر در ایران است که توانسته با آزادی بیان خبرنگاران را به ویترینی عظیم از اقدامات مثبت نظام تبدیل کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل حمایت از خبرنگاران و تأمین معیشت آن‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای ایجاد تعامل با خبرنگاران آماده مذاکره با شرکت‌ها، واحد‌های تولیدی و کارخانجات بزرگ است تا با انعکاس اقدامات و عملکرد آن‌ها واحد‌های تولیدی در حمایت از نشریات و خبرگزاری‌ها اقدامات شایسته‌ای را انجام دهند.

علایی راه‌اندازی میز خبرنگاران در شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل را یادآور شد و افزود: ما برای اینکه همواره در خدمت خبرنگاران و پاسخگوی نقد‌های دلسوزانه آن‌ها باشیم، میز خبرنگاران را راه‌اندازی کرده‌ایم تا خبرنگاران بدون هیچ واسطه‌ای با حضور در دفتر مدیرعامل شهرک بتواند سوالات خود را مطرح و پاسخ‌های قانع کننده‌ای برای آن دریافت کنند.

او اهتمام شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را در رسیدگی به مطالبات خبرنگاران، اولویت اصلی و رویکرد اساسی این شرکت اعلام کرد و ادامه داد: ما در پاسخگویی به خبرنگاران اصل شفافیت را مد نظر قرار داده‌ایم و خبرنگاران خود نیز بر این امر واقف هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.