ادعای نماینده آمریکا در ان‌‎پی‌تی علیه ایران

نماینده آمریکا مدعی شد که ایران مانع ارائه پیش‌نویس واقعی از سوی رئیس کمیته مقدماتی بازنگری ان‌پی‌تی شده است.

«آدام شینمن» نماینده آمریکا در ان‌پی‌تی مدعی شد: «کمیته مقدماتی امروز به پایان رسید. ایران مانع رئیس کمیته مقدماتی بازنگری معاهده عدم اشاعه هسته‌ای برای ارائه پیش‌نویس واقعی شد.»

نماینده آمریکا در پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای همچنین مدعی شد: «این برخلاف تمام رویه‌های ثابت است و نباید به عنوان یک نمونه در نظر گرفته شود. در حالی که دلیل اصلی حضور ما در اینجا تقویت روند بررسی است، مایه تأسف است که، چند نفر سعی در تضعیف آن دارند.»

نماینده آمریکا در پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای نوشت: «من پشتکار ریاست این کمیته را ستایش می‌کنم. با وجود این که کمیته مقدماتی در ساعات پایانی خود است، پر از گفت‌وگو‌های سازنده و ایده‌های خوب بود. ما مشتاقانه منتظر ادامه این کار خوب در بقیه روند بررسی هستیم.»

در حال حاضر ۱۸۶ کشور جهان عضو معاهده منع گسترش سلاه‌های هسته‌ای هستند. رژیم صهیونیستی، کوبا، هند و پاکستان عضو این معاهده نیستند. همچنین کره شمالی نیز چند سال پیش از این معاهده خارج شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
تنها کشور استفاده کننده از بمب هسته ای که به مفاد ان پی تی هم متعهد نیست با وقاحت و بدون داشتن صلاحیت ایران را متهم می کند .

لعنت به ذات پررو و وقیح و جنایتکارتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
آمریکا کشوریه که هم تعداد سلاح های هسته ای در اختیارش رو زیاد کرده هم ارتقاء داده. این دو کار کاملاً مغایر با منع گسترش تسلیحات هسته ایه. بعد میاد بقیه رو متهم می کنه.
آخرین اخبار