برگزاری ششمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری در شهرکرد

مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری ششمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.

دکتر مقدسی اظهار داشت: در آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری، ۳۵ داوطلب در رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل شرکت کردند.

وی افزود: داوطلبان شامل ۷ مرد و ۲۸ زن، عمدتا در رشته پرستاری باهم به رقابت پرداختند.

دکتر مقدسی تصریح کرد:‌ این آزمون با نظارت نماینده قطب ۷ آمایشی کشور پنجشنبه ۱۹مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن ولی عصر(عج) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون صلاحیت گروه پرستاری شامل ۱۰۰ سوال است گفت: داوطلبان با پذیرش در این آزمون علاوه بر کسب امتیاز آموزش، به لحاظ صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمی و روانی تایید می‌شوند.

به گفته وی، این آزمون سالانه دو بار برای افراد دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری و یا دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد اتاق عمل و هوشبری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل در رشته‌های فوق از دانشگاه محل تحصیل خود دارند، برگزار می گردد.

گفتنی است: نتایج این آزمون به صورت سراسری در وبگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی www.sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار