افزوده شدن یک رشته جدید به دانشکده علوم‌پزشکی بروجن

سرپرست دانشکده علوم‌پزشکی بروجن چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه رشته‌های تحصیلی در این دانشکده گفت: به‌تازگی یک رشته جدید دیگر به رشته‌های این دانشکده اضافه شد.

حمیدرضا صادقی گفت: پس از پیگیری‌های اخیر درخصوص راه‌اندازی رشته هوشبری، بار دیگر با حُسن تدبیر و سازماندهی موثر دست‌اندرکاران و به استناد نامه دبیر هیات ممتحنه جلسه شورای معین شورای‌عالی برنامه‌ریزی علوم‌پزشکی در هفتم تیرماه‌جاری، با راه‌اندازی رشته بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشکده علوم‌پزشکی بروجن موافقت شد.

وی افزود: در همین راستا ظرفیت پذیرش ۱۲ دانشجو برای ۲ دوره در رشته بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشکده علوم‌پزشکی بروجن اعلام شده است.


بیشتر بخوانید


صادقی تصریح کرد: اُمید است با ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش در دانشکده علوم‌پزشکی بروجن زمینه پیشرفت همه‌جانبه دانشگاه در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی میسر شود.

وی یادآور شد: دانشکده علوم‌پزشکی بروجن هم‌اکنون ۴۰۰ دانشجو در پنج رشته تحصیلی شامل کارشناسی پرستاری، کارشناسی اتاق عمل، کارشناسی پیوسته فوریت‌های پزشکی، کاردانی فوریت‌های پزشکی و کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.