ضرب و شتم کارشناسان اورژانس اهواز

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان از ضرب و شتم کارشناسان اورژانس اهواز و خسارت زدن به آمبولانس خبر داد.

فرهنگ کره بندی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان گفت: شب گذشته در پی اعزام تیم عملیاتی اورژانس منطقه شیبان به کوی امام خمینی ره این شهر جهت امداد رسانی به بیمار قلبی ۵۷ ساله، پس از انجام اقدامات درمانی اورژانسی برای بیمار و در حین انتقال به بیمارستان، پرسنل اورژانس مورد حمله و ضرب و شتم تعدادی افراد در محل حادثه به بهانه‌های واهی شده اند.

او می‌گوید: در این برخورد که با سعه صدر و تلاش همکارانمان آقایان چنانی و شیخی در پی بوده صدمات جسمی به پرسنل وارد شده و به آمبولانس خدمت رسان نیز ایراد خسارات گردیده است.

به گفته او موضوع پس از انتقال بیمار به بیمارستان نفت اهواز و اطمینان از سلامت وی با مراجعه همکاران به نیروی انتظامی جهت تنظیم صورتجلسه در حال بررسی است و از طریق اداره حقوقی اورژانس پیگیری مقتضی به عمل خواهد آمد.

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
چرا باید مسولان اورژانس و آمبولانس مورد ضرب و شتم قرار گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
بیشتر اوقات کتک خوردن حقشونه چونکه اصلا" شرایط بیمار و خانواده بیمار رو در نظر نمیگیرند و جواب سربالا میدهند جوری رفتار میکنن انگار ارباب مردم هستن .
-
ناشناس
۰۷:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
از درک و فهم اینکه اورژانس برای خدمت آمده عاجزید برای افزایش فهم شما دعا میکنم