انجام بیش از ۲ هزار مأموریت اورژانس فراشبند در ۱۰ ماهه نخست امسال

تیم‌های اورژانس شهرستان فراشبند در ۱۰ ماهه اخیر با انجام دو هزار و ۱۶۶ مأموریت به مصدومان و آسیب‌دیدگان امداد رسانی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمدرضا میرزائیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فراشبند با بیان اینکه تیم‌های اورژانس این شهرستان در ۱۰ ماهه اخیر با انجام دو هزار و ۱۶۶ مأموریت به مصدومان و آسیب‌دیدگان امداد رسانی کردند، افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال، افزایش ۱۶ درصدی داشته است.

او با بیان اینکه تعداد ماموریت‌های شهری و جاده‌ای در سال جاری، یک هزار و ۳۲ مورد شهری و ۳۹۹ مورد جاده‌ای بوده است، ادامه داد: این ماموریت‌ها به ترتیب نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۱۱ و ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

میرزائیان از افزایش ۲۱ درصدی تعداد ماموریت‌های تصادفی در سال جاری خبر داد و گفت: ۳۲۷ مورد ماموریت‌های حوادث ترافیکی در سال ۹۶ گویای افزایش ۲۱ درصدی در ۱۰ ماهه نخست ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی ادامه داد: تعداد کل مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی و جاده‌ای در سال جاری، ۴۴۳ نفر بوده است که این تعداد افزایش ۱۲ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان فراشبند، افزود: یک هزار و ۸۳۹ مورد از کل مأموریت‌های اورژانس در شهرستان فراشبند را حوادث ترافیکی به خود اختصاص داده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

میرزائیان تصریح کرد: تیم‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان فراشبند در ۱۰ ماهه گذشته، ۹۸۹ مورد مأموریت‌های غیرمرتبط با حوادث ترافیکی، شامل بیماری ها، حوادث شغلی، ترومای غیر ترافیکی، فشار خون بالا، قلبی، زنان به مراکز درمانی داشته اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۲۹ درصدی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ر

افزایش ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان فراشبند

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار