انتشار اسناد پزشکی هوادار تراکتور

باشگاه سپاهان اعلام کرد اتفاق رخ‌داده برای هوادار تراکتور ناشی از تنش بین هواداران نبود.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان بیانیه‌ای اعلام کرد: مستندات پزشکی اظهارات برخی رسانه‌ها در مورد اینکه اتفاق رخ‌داده برای هوادار تراکتور ناشی از تنش بین هواداران بوده را رد می‌کند.

این هوادار پس از بهبودی از بیمارستان شهید غرضی اصفهان مرخص شده و در سلامت به سر می‌برد.

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بامداد جمعه پس از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران بیانیه‌ای صادر کرد و در این بیانیه افزود:برخی رسانه‌ها به صورت شتابزده، اتفاق رخ‌داده برای این هوادار را جراحت ناشی از تنش بین هواداران اعلام کرده بودند، درحالی‌که مستندات پزشکی چنین ادعایی را به طور قطع رد می‌کند.

در این بیانیه اضافه شده است:ضمن آرزوی سلامتی برای هوادار عزیز تراکتور که در ورزشگاه نقش جهان دچار حمله عصبی شد، بدین وسیله پرونده پزشکی این هوادار که در بیمارستان غرضی اصفهان تحت مراقبت قرار داشت، به منظور تنویر افکار عمومی منتشر می‌شود.

بیانیه باشگاه سپاهان حاکیست: مسئول اورژانس حاضر در ورزشگاه نیز طی مصاحبه با برخی رسانه‌ها، بر حمله عصبی تاکید داشته است.

تیم فوتبال سپاهان شامگاه پنجشنبه در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل تیم تراکتور شد. شهریار مُغانلو در دقیقه ۱۱، رضا اسدی در دقیقه ۲۵ و رضا شکاری"در دقیقه ۶۱ برای سپاهان گل زدند و تک گل تیم تراکتور را نیز سعید کریم‌آذر در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

انتشار اسناد پزشکی هوادار تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار