وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی:

۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در کشور تصویب شده است

سید صولت مرتضوی گفت:هیات دولت امسال برای ایجاد اشتغال ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب کرد.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست اشتغال در فومن با بررسی مشکلات کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌های فومن و شفت گفت: امسال دولت برای ایجاد اشتغال ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده و سهم بانک‌ها نیز مشخص شده است که با این میزان اعتبار اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد شد.

سید صولت مرتضوی همچنین به مشکلات ساختمان اداری ودرمانی تامین اجتماعی فومن و‌شفت و کمبود پزشک و کادر درمانی تامین اجتماعی و بهزیستی اشاره و تصریح کرد: تلاش میکنیم با هماهنگی مسئولان منطقه و کمک دولت این مشکلات به زودی بر طرف شود.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در این نشست با اشاره به مشکلات شرکت‌های چوکا، رشت الکتریک، اشتغال و توسعه درمانگاه‌های تامین اجتماعی گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی غرب گیلان در منطقه چوکا ضروری است وامیدواریم این سفر دستاورد خوبی برای استان گیلان به همراه داشته باشد.

در نشست بررسی موانع اشتغال و مشکلات شهرستان‌های فومن و شفت، خلیل بهروزی فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز به برخی از مشکلات اداری و درمانی تامین اجتماعی، اشتغال، نبود سالن ورزشی برای کارگران و‌تامین نیروی انسانی برای ادارات بهزیستی در این ۲ شهرستان اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.