سخنگوی حماس: تمرکز اصلی نیرو‌های مقاومت دفاع از مسجد الاقصی است

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد رویکرد و تمرکز اصلی نیرو‌های مقاومت به ویژه در کرانه باختری رود اردن دفاع از مسجد الاقصی است.

محمد حماده، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین‏، حماس در شهر قدس تاکید کرد که رویکرد و تمرکز اصلی نیرو‌های مقاومت به ویژه در کرانه باختری رود اردن دفاع از مسجد الاقصی است.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری شهاب، محمد حماده گفت: مردم فلسطین در پاسخ به هرگونه تعرضی به مسجد الاقصی تردید نخواهند کرد.

وی افزود:‌ رژیم اشغالگر به سرعت به سمت یک جنگ مذهبی پیش می‌رود و کابینه فاشیست اسرائیل سیاست تحریک شهرک نشینان را برای هتک حرمت مسجد الاقصی دنبال می‌کند. رژیم اشغالگر، با اقدامات جنایتکارانه خود، روند تعرض به مسجد الاقصی را افزایش می‌دهد که هزینه زیادی برای آن خواهد داشت.

طی چند روز گذشته گروه‌های شهرک نشینی در صحن‌های مسجدالاقصی آیین‌های تلمودی انجام دادند. آن‌ها با حمایت نیرو‌های اشغالگر به این مسجد یورش بردند. گروه‌های شهرک نشین مراسم خود را در نزدیکی "باب الرحمه" در بخش شرقی مسجد الاقصی متمرکز می‌کنند که قصد دارند آن را جدا و به کنیسه یهودی تبدیل کنند.

مقامات قدس قبلاً هشدار داده بودند که آنچه که گروه‌های شهرک نشین صهیونیست در مسجد الاقصی انجام می‌دهند، راه را برای تصویب قوانین رژیم صهیونیستی برای تقسیم مکانی مسجد الاقصی به عنوان اولین گام برای تسلط کامل بر منطقه شرقی هموار می‌کند.این مقامات اعلام کردند اقدامات شهرک نشینان در مجاورت و داخل مسجد الاقصی و عملیات تسلط بر قدس همچنان ادامه دارد و اشغالگران میلیون‌ها دلار برای این کار هزینه کردند، همانطور که در سلوان و بطن الهوی نیز این کار را انجام می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار