باند حرفه‌ای سرقت خودروهای پراید در مشهد متلاشی شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران کلانتری هفت تیر مشهد، باند حرفه‌ای سارقان خودرو‌های سواری پراید متلاشی شد.

 احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش ۲ فقره سرقت خودرو‌های پراید در محدوده خیابان لاله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهید نجفی قرار گرفت.

او افزود. در تحقیقات میدانی از مالباخته‌ها که بانوان هستند مشخص شد، این افراد برای ورزش صبحگاهی و کوهنوری اتومبیل خود را در خیابان‌های منتهی به پلکان بلوار ۷ تیر پارک کرده بودند و پس از بازگشت به محل متوجه می‌شوند خودروی آن‌ها مورد دستبرد قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: تیم تجسس کلانتری هفت تیر با بررسی دوربین‌های مداربسته همان محدوده به سرنخ‌های از دست داشتن یکی از مجرمان سابقه‌دار در سرقت این خودرو‌ها دسته یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

نگهبان بیان کرد: ماموران انتظامی پس از ۲ روز کنترل نامحسوس با جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با کسب مجوز‌های لازم قضائی متهم را در یک پاتوق مواد مخدر در محدوده خیابان شهید صیاد شیرازی در حال استعمال شیشه دستگیر و یکی از خودرو‌های سرقتی را که متهم در یکی از خیابان‌های همجوار پاتوق پارک کرده بود کشف کردند.

او تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله که به حامد چاقه معروف است در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از سرقت ۳ دستگاه سواری پراید طی یک ماه گذشته به ناچار اعتراف و سه همدست خود را معرفی کرد.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: در ادامه این عملیات ۳ عضو دیگر این باند طی یک عملیات ضربتی در یک پاتوق در محدوده خیابان شقایق دستگیر و در بازرسی از آن‌ها بیش از ۶۰ کلید خودرو و شاه کلید خودرو‌های سواری کشف شد.

نگهبان با اشاره به اینکه ۲ دستگاه خودرو پراید مسروقه دیگر در یکی از خیابان‌های اطراف پاتوق این افراد کشف شد، اظهارکرد: متهمان در بازجویی‌های تکمیلی علاوه بر سرقت سه خودرو پراید در بازجویی‌های علمی پلیس به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو نیز اعتراف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.