رئیس پیشین موساد: به پایان رؤیای صهیونیسم نزدیک می‌شویم

رئیس پیشین سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی گفت کابینه کنونی این رژیم موجب نابودی رؤیای صهیونیسم خواهد شد.

"تامر باردو" در مقاله‌ای که در روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارانوت" منتشر کرد، گفت: اسرائیل حمایت ایالات متحده و کشور‌های غربی را به علت اقدامات خرابکارانه و به خاطر رفتار‌های دولت راستگرای اکنون اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی از دست داده است.

به گزارش پایگاه خبری "عربی ۲۱"، رئیس پیشین سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) افزود: هر روز که می‌گذرد ما به پایان رؤیای صهیونیسم نزدیک می‌شویم. کشور‌های عربی بدون استثناء متعجب نظاره می‌کنند که چگونه دولت با دستان خود درحال نابودی خویشتن است، هیچ مسلمانی نیست که با تعجب دیوانگی که اسرائیل را دربرگرفته، نظاره نکند.

باردو اضافه کرد: اسرائیل که طی سال‌ها به متحد مهم غرب و در رأس آن‌ها ایالات متحده تبدیل شده است، هشدار‌های دوستان را که تلاش می‌کنند برای کابینه روشن کنند که اینگونه عملکرد موجب پایان اسرائیل خواهد شد، نادیده می‌گیرد.

رئیس پیشین موساد هشدار داد: اقدامات نتانیاهو و کابینه آن موجب آن خواهد شد که روزی فرمانده سنتکام به کاخ سفید اطلاع می‌دهد که این متحد ارزش راهبردی خود را از دست داده و دمکراسی اسرائیل دیگر وجود ندارد و رئیس جمهوری آمریکا صرف نظر از این که دمکرات باشد یا جمهوری‌خواه به این استباط و جمع‌بندی خواهد رسید.

وی اعتراف کرد: اسرائیل که آمریکا بیش از هر جایی در جهان از او حمایت کرده است، به یک دولت آپارتاید آشکار تبدیل شده است، مسیر فروپاشی روز افزون آن دیگر توجیهی برای سرمایه‌گذاری متحدان با آن ندارد که این مسأله در مورد آمریکا و نیز در مورد کشور‌های غربی نیز صدق می‌کند.

باردو در پایان نوشت: مخالفان در اسرائیل برای جلوگیری از پایان رؤیای صهیونیسم می‌جنگند، هرچند که من به شدت به حامیان دمکراسی باور دارم، اما دوستان اسرائیل باید پیش از آن که دیر شود، در کنار آن قرار گرفته و از آن دفاع کنند.

رئیس پیشین سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی پیشتر نیز هشدار داده بود که اسرائیل در حال تخریب و نابودی خود است و به پایان راه نزدیک شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مام آخرای بازیم
آخرین اخبار