قزل سفلی خبر داد؛

ثبت نام ۱۱۱ داوطلب انتخابات مجلس در نخستین روز/ مشارکت افزون بر ۵۸ هزار عامل اجرایی در فارس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: ۱۱۱ داوطلب در نخستین روز پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فرایند ثبت نام خود را طی کرده اند.

اسماعیل قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات استان فارس اظهار کرد: در نخستین روز از پیش ثبت نام از متقاضیان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱۱ نفر فرایند ثبت نام خود را طی کرده که از این تعداد ۹۷ نفر مرد و ۱۴ نفر زن هستند.

او ادامه داد: حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با ثبت نام ۳۹ نفر بیشترین تعداد پیش ثبت نام را در میان ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس در روز اول داشته است.

قزل سفلی بیان کرد: متقاضیانی که ثبت نام اولیه خود را به پایان رسانده‌اند منتظر دریافت کد رهگیری پس از بررسی مدارک باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح دوشنبه ۱۶ مردادماه آغاز شده است، تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان در این بخش، تا ۲۲ مرداد امسال است.

او گفت: برای پیش‌ثبت‌نام، متقاضیان باید بین ساعات ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر به نشانی https://keshvar.moi.ir که به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری کنند.

قزل‌سفلی با یادآوری اینکه طبق قانون انجام مرحله پیش ثبت‌نام برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی است، گفت: آن دسته از افرادی که داوطلب نمایندگی مجلس هستند باید حتما پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات فارس از متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس در استان خواست در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند چرا که انجام ندادن پیش ثبت‌نام به منزله انصراف از داوطلبی نمایندگی مجلس خواهد بود.

او افزود: در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزون بر ۵۸ هزار عامل اجرایی در سراسر استان فارس مشارکت خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار