طی ۴ ماه گذشته انجام شد؛

رفع بالغ بر ۶ هزار و ۸۰۰ مورد اتفاقات آب در تأسیسات آبرسانی فارس

مدیر عامل شرکت آبفا فارس از رفع بالغ بر ۶ هزار و ۸۰۰ مورد حادثه در خطوط انتقال آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌های استان طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا فارس اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های مهم شرکت آبفا فارس در حوزه خدمت رسانی، تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی جهت ارائه خدمات مستمر است که در ماه‌های گذشته تلاش همکاران در شهرستان‌های استان فارس جهت نیل به این مهم مثمر ثمر بوده است. 

او ادامه داد: در همین رابطه طی ۴ ماهه اول امسال به همت مأموران حوزه بهره برداری و رفع اتفاقات بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ مورد حادثه آب در خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و سایر تأسیسات آبرسانی در کمترین زمان ممکن مرتفع شد. به طوری که هم استانی‌ها با کمترین وقفه در آبرسانی مواجه شدند.

صادق پور بیان کرد: در ۴ ماهه نخست امسال با همت و تلاش شبانه روزی همکاران ما در واحد‌های رفع اتفاقات آب در شهرستان‌های استان، افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ مورد اتفاقات در تأسیسات آب آشامیدنی روستا‌ها و طی همان بازه زمانی نزدیک به ۴ هزار و ۲۰۰ مورد در ۱۱۷ شهر استان رفع شده است. 

او گفت: شهروندان در شهر‌ها و روستا‌های استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه حادثه و اتفاق در خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و انشعابات آب، در هر ساعتی از شبانه روز با شماره ۱۲۲ تماس گرفته و شرح حادثه را گزارش کنند.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس افزود: مردم اطمینان داشته باشند که مأموران رفع حوادث این شرکت در همه شهرستان‌های استان همواره آماده حضور در محل حادثه و رفع اتفاق مورد نظر در کمترین زمان ممکن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.