محسنی‌اژه‌ای:

حجم کار در دستگاه قضایی بالا و کمبود‌ها زیاد است/قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد

رئیس قوه قضاییه گفت: حجم کار در دستگاه قضایی بالا و کمبود‌ها زیاد است، اما باید توجه کنیم که مبادا این سختی‌ها در انگیزه خدمت‌رسانی ما تأثیر بگذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در دیدار قضات و کارکنان قضایی استان فارس اظهار کرد: حجم و سختی کار در دستگاه قضایی بالاست و کمبود‌ها زیاد است، اما باید توجه کنیم که مبادا این سختی‌ها در انگیزه خدمت‌رسانی و اخلاص ما تأثیر بگذارد.

او با بیان اینکه دشمنان طی بیش از ۴ دهه بعد از انقلاب، هر ترفند و خباثتی را به کار بستند تا نظام ما پا نگیرد و پیشرفت نکند، اما ناکام ماندند، گفت: امروز دشمنان اگر می‌توانستند علیه کشور ما اقدام نظامی کنند، درنگ نمی‌کردند، اما بواسطه اقتدار ایران اسلامی از پیشبرد این حربه عاجزند.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: هیچکس نمی‌تواند در مقابل اعمال شجاعت قاضی در چارچوب قانون و عدل بایستد؛ قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد؛ چرا که در آن صورت عدالتش مخدوش می‌شود.

محسنی اژه‌ای گفت: در بسیاری از موارد در تدوین لوایح قضایی با اعمال سازوکار‌هایی از قضات شاغل و حتی قضات بازنشسته نظرخواهی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این دیدار بیان کرد: به منظور تحقق رشد تولید در کشور، با کمک مجموعه قضایی استان فارس، ۶۷ شرکت در پارسال و ۲۲ شرکت در ۴ ماه و نیم سپری‌شده از امسال احیا شدند.

برچسب ها: قاضی ، حجم کار ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار