مشکلات هشت واحد تولیدی اردبیل در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری رسیدگی شد

معاون دادگستری استان اردبیل گفت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری‌های استان اردبیل به مشکلات هشت واحد تولیدی استان رسیدگی کرد.

یوسف خدادادی گفت: تنها راه برون رفت از بن بست اقتصادی در استان حمایت از سرمایه گذاری و تولید و اشتغال است و معتقدیم اگر قرار است استان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرد، راهی جز سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال وجود ندارد.

معاون دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه هدف اصلی کمیته، حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال است می گوید: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان نوعی استفاده از ظرفیت دستگاه قضا برای سرمایه‌گذاری است و اعضای این کمیته سعی در برطرف کردن مشکلات سرمایه‌گذاری در استان دارند.

به گفته او، بیکاری منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم از جمله خشونت، اعتیاد، طلاق، تکدی‌گری و سرقت است و بر این اساس دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حمایت می‌کند.

خدادادی با بیان اینکه تنها راهکار ایجاد اشتغال در استان، جذب سرمایه است، افزود: ایجاد اشتغال به تنهایی از عهده دولت خارج است و اگر مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در استان صورت نگیرد ، گره اشتغال استان گشوده نخواهد شد.

معاون دادگستری و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری‌های استان اردبیل گفت: باید همه عزم جدی در حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی استان داشته باشند تا آنها با رغبت بیشتر به سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و صنعتی اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.