واکنش نبیه بری به درخواست چند کشور عربی از اتباع خود برای خروج از لبنان

رئیس پارلمان لبنان از درخواست سفارتخانه‌های برخی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس از اتباع خود برای ترک لبنان ابراز شگفتی کرد.

رئیس پارلمان لبنان ضمن ابراز شگفتی از درخواست سفارتخانه‌های برخی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس از اتباع خود برای ترک لبنان گفت که  این اقدام هیچ توجیه امنیتی ندارد.

"نبیه بری" در گفتگو با المیادین تصریح کرد محدود کردن هشدار‌ها به مناطق درگیری  در نزدیک اردوگاه عین الحلوه قابل درک است، ولی درخواست از شهروندان برای خروج از لبنان نامفهوم است.

وی در ادامه با طرح یک سؤال گفت اوضاع در اردوگاه عین الحلوه از سه روز پیش تا کنون آرام شده است، پس علت این بیانیه‌های هشدارآمیز چیست؟

در خبری دیگر، ولید جنبلاط نماینده سابق پارلمان لبنان گفت علت نگرانی برخی سفارتخانه‌ها و صدور بیانیه هشدارآمیز برای خروج اتباعشان از لبنان را درک نمی‌کند.

جنبلاط پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان گفت اوضاع اردوگاه عین الحلوه تحت کنترل است.

وی در این خصوص گفت: "من و نبیه بری نگرانی سفارتخانه‌ها را درک نمی‌کنیم. به نظر می‌رسد امور دیگری در جریان است که ما از آن بی اطلاعیم، ولی ظاهرا اوضاع اردوگاه عین الحلوه تحت کنتترل است و احتمالا تلاش طرف‌های فلسطینی و لبنانی به حل مشکل در این اردوگاه منجر می‌شود".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار