فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج در کازرون به نمایش درخواهد آمد

 فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: نمایشگاه اسوه بسیج با حضور ۵۰ پایگاه مقاومت در این شهرستان به نمایش درخواهد آمد.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: در جهت تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعداد‌ها و معرفی الگو‌های موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه در ۳ سطح ناحیه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 او ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده به منظور کمک به پایگاه‌های مقاومت بسیج جشنواره اسوه در سطح شهرستان کازرون و بخش‌های خشت و کنارتخته و جره و بالاده به نمایش درخواهد آمد.

سرهنگ پاسدار حیاتی تصریح کرد: در مرحله ناحیه‌ای ۵۰ پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر با ارائه گرازش عملکرد یک ساله (سال ۱۴۰۱) خود و ارزیابی تیم ارزیاب ناحیه‌ای ۲ پایگاه برادر و خواهر به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

او اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها از ۱۸ مرداد ماه تا ۲۰ مرداد در شهرستان کازرون و بخش‌ها برگزار خواهد شد.

 تجلیل از پایگاه‌های منتخب اسوه

 سرهنگ حیاتی تصریح کرد: از پایگاه‌های منتخب اسوه و سایر عوامل مؤثر و همکار در اعتلای پایگاه‌های مقاومت که با حمایت‌های خود نقش مؤثری در ارائه خدمات مؤمنانه با مرکزیت مساجد و محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج به آحاد جامعه داشته‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

او، هدف از برگزاری این برنامه را انتخاب و معرفی پایگاه برتر، ارائه دستاورد‌های پایگاه برتر، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر پایگاه‌های مقاومت بسیج یاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.