استاندار آذربایجان غربی:

توسعه مناطق کم برخوردار با سرعت بیشتری انجام شود

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تعریف پروژه و تکمیل آنها در مناطق کم برخوردار از اولویت‌های امروز استان است که اجرای آنها باید با سرعت بیشتری انجام شود.

محمدصادق معتمدیان در جلسه محرومیت زدایی با تاکید بر حضور یکپارچه مدیران در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: مدیران به شخصه باید به بازدید از مناطق کم برخوردار بپردازند و هر گونه نیازهای روز آنها را در مسیر توسعه رفع کنند.

وی ضمن گلایه از برخی مدیران اجرایی و خدماتی در اجرای تعهدات دستگاه‌های متبوعشان در این مناطق افزود: یکی از مناطق کم برخوردار ارومیه منطقه روستای بادکی از جمله محل‌ه‌هایی است که مردم گلایه دارند چرا به آنجا رسیدگی نمی‌شود.

استاندار آذربایجان غربی با تعریف گروه عملیاتی اجرایی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا سریعا پروژه‌های تعریفی در روستای بادکی را آغاز و اجرایی کنند.

معتمدیان با بررسی خدمات انشعاب آب، برق و گاز در این منطقه گفت: انتظار دارم در مدت کوتاهی شاهد بهره‌برداری از انشعاب گاز، برق دولتی، آب و فاضلاب در این روستا چسبیده به شهر باشم.

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: رفع عقب افتادگی ۴۰ ساله در مناطق کم برخوردار یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که امروز با عزم جهادی در صدد رفع موانع برای شتاب گرفتن فعالیت‌ها و قرار گرفتن این مناطق در مسیر توسعه است.

معتمدیان با تشویق مدیران به کار تیمی و بین دستگاهی یادآور شد: کارهای تیمی و پای کار بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موجب پالایش مناطق کم برخوردار می‌شود تا از برنامه توسعه استان عقب نمانند.

وی از مدیران خواست تا ضمن بررسی نکته به نکته مشکلات مناطق مختلف استان در حوزه کاری، مناطق کم برخوردار را شناسایی و رفع آنها را در جلسات محرومیت زدایی جزو برنامه‌های کمیته گروهی قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
برق از همه واجت تره امیدواریم با همت مسئولان و استاندار عزیز هر چه زودتر مشکل برق بادکی حل بشه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
متاسفانه هیچ رسیدگی از بابت برق به منطقه بادکی ارومیه نمیشه امیدواریم رسیدگی بشه