روند شیوع کرونا در استان نگران کننده نیست

استاندار آذربایجان غربی گفت:روند شیوع کرونا در استان نگران کننده نیست.

روند شیوع کرونا در استان نگران کننده نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  در نشست استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت:همه مسئولان بر اساس برنامه ریزی های ستاد ملی و وزارت بهداشت عمل کنند. برای دسترسی آسان مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی از ظرفیت های ویژه استان استفاده بشود.

استاندار آذربایجان غربی افزود:جانفشانی کارکنان بیمارستانی قابل تقدیر است؛همانطور که انتظار داریم فروشندگان و کسبه در فروش اقلام پیشگیرانه با وجدان کاری انجام وظیفه نمایند ما نیز باید بیش از پیش در وظایف مان با وجدان باشیم و کوتاهی نکنیم.

شهریاری افزود:در سه جلسه قبلی مصوبات خوبی به تصویب رسیده که باید برای اجرایی ساختن آنها از جمله ضد عفونی نمودن اماکن آموزشی و تجمعی مردم و نیز تسهیل در دسترسی به اقلام پیشگیرانه سرعت داده شود.

او بیان کرد:از مردم انتظار داریم تا اخبار درست را از طریق رسانه ملی و در استان نیز توسط سخنگوی ستاد پیگیری کنند. با تلاش همگانی بر این آزمون نیز فائق می آییم.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی افزود:سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا بیش از پیش رسانه ها را در جریان فعالیتهای انجام گرفته قرار دهد.

شهریاری بیان کرد:در شرایط امروز رفتارهای منطقی و دوری از رفتارهای هیجانی و بدون پشتوانه علمی می تواند در سرعت بخشی به دستیابی به فضای آرام موثر باشد. از فعالین فضای مجازی تقدیر می کنیم و انتظار داریم تا جامعه را به سمت رعایت هر چه بیشتر موارد بهداشت فردی سوق دهند و از ایجاد تنش روانی در جامعه پرهیز کنند.

او گفت:گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی لحظه به لحظه رصد می شود. همه در این راه باهم هستیم و نقش و تلاش مسئولین باید بیشتر باشد. هیچ کوتاهی و یا تبعیضی قابل پذیرش نیست.

وی افزود:بیمارستانهایی که برای بستری بیماران در نظر گرفته شده باید بیش از پیش مراقب و آماده باشند. خوشبختانه روند شیوع در استان نگران کننده نیست.
 
انتهای پیام/ ن م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.