جزییات تازه از حوادث شرق استان سمنان/ عوامل سوءقصد به وکیل شاهرودی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان با تشریح جزییات تازه‌ای از حادثه‌های اخیر در شرق این استان گفت: چهار فرد عامل سوء قصد به جان یک وکیل خانم در شاهرود با هوشمندی پلیس دستگیر شدند.

سردار سرتیپ دوم جلیل موقوفه‌ئی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: عاملان دیگر برهم زنده امنیت عمومی در شاهرود طی روزهای گذشته شناسایی شدند و به زودی دستگیر می‌شوند.

وی درباره موضوع درگیری عوامل منتسب به یکی از نهادهای اجرایی شاهرود با یکی از شهروندان اظهار کرد: این موضوع مربوط به ماه‌های گذشته و بررسی جنبه‌های مختلف در حال انجام است.

به گفته وی، انتشار مطالب و فیلم‌ها به بهانه مطالبه‌گری که موجب تشویش اذهان عمومی شود تخلف محسوب می‌شود و اگر فردی سندی بر اتهام شخصی دارد باید به پلیس مراجعه کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تامین امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و این نیرو با همه توان تامین امنیت و برخورد جدی با اراذل و اوباش را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: تصادفات منجر به فوت در استان از ابتدای امسال تا سیزدهم مرداد ماه ۱۲ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: طی مدت مشابه سال گذشته ۱۴۲ نفر و امسال ۱۲۴ نفر در استان سمنان به دلیل تصادفات رانندگی جان باختند.

موقوفه‌ئی تصریح کرد: طبق گزارش‌ها، با عملکرد خوب پلیس در نقاط مختلف استان سمنان وقوع سرقت امسال ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

وی یادآور شد: ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان سمنان کشف شد و کشفیات امسال در زمینه برخورد با افراد دارنده سلاح جنگی ۶۶ درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۸۱۲ مورد طرح برای تامین نظم و امنیت در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون انجام شد که ۶ مرحله از این طرح‌ها مربوط به مناطق کویری و حاشیه کویر استان یود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار