رشد و توسعه‌ی گیلان در گرو تعامل مدیران و دستگاه قضا

استاندار گیلان گفت: تعامل و هم افزایی مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، قضایی و قانون‌گذاری در استان یکی از مهم‌ترین عوامل رشد استان محسوب می‌شود.

استاندار گیلان در نشستی با رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی گیلان، هم افزایی و تعامل مدیران حوزه‌های گوناگون را از پایه‌های اصلی رشد و پیشرفت استان دانست و گفت: نمایندگان قوای سه گانه در استان، با همکاری و همدلی می‌توانند فضا را برای ۲ اصل مهم و حیاتی ایجاد آرامش و امنیت و تسریع در حرکت به سمت رشد و توسعه فراهم کنند. 

دکتر اسدالله عباسی باتاکید بر انجام وظایف محوله و خدمت به شهروندان، با تکیه بر کار جهادی، افزود: اهداف مهمی، چون حفظ و توسعه عدالت و رسیدن به توسعه پایدار و همه جانبه ، با فعالیت مضاعف، کار جهادی و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد. 

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری گیلان نیز در این نشست، با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناسب موجود در استان و تجارب ارزشمند مدیریت اجرایی ، به ویژه در ۲ حوزه کاهش نرخ بیکاری و افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها در گیلان، گفت: کمک و همراهی برای اجرای برنامه‌های دولت ، از مهم‌ترین مطالبات رییس قوه قضاییه از زیر مجموعه این قوه محسوب می‌شود.

وی گفت: می‌توان با افزایش همکاری‌ها و هم افزایی‌ها بین قوای مختلف، حرکت قطار توسعه همه جانبه استان را سرعت بخشید و برای رشد و شکوفایی گیلان نیز گام‌های موثرتری برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.