پیام تسلیت استاندار گیلان برای درگذشت مادر شهیدان ساغری

استاندار گیلان در پیامی، درگذشت مادر شهیدان عباس و کامران ساغری را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان آمده است: 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 درگذشت بانوی مؤمنه حاجیه خانم مریم ایزدوست که نشان پرافتخار مادر گرانقدر شهیدان والامقام عباس و کامران ساغری را بر سینه داشتند، موجب تأثر و تألم گردید.

این بانوی مقاوم و صبور در سایه‌ی ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، فرزندانی مؤمن و مجاهد، تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب در حساس‌ترین مقاطع دوران پرافتخار دفاع مقدس، روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد و مایه عزت گیلانیان ولایتمدار شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده گرامی آن بانوی پرهیزگار تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقیده‌ی سعیده، علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 اسدالله عباسی، استاندار گیلان 

پیکر حاجیه خانم مریم ایزدوست، مادر شهیدان عباس و کامران ساغری، امروز ساعت ۱۱:۳۰ دررشت تشییع ودر گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

شهیدان عباس و کامران ساغری به تریتیب در سال‌های ۶۱ و ۶۵ در عملیات رمضان و کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.