نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تشکل‌های ایثارگری به ابزار جریان‌های سیاسی تبدیل نشوند

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: تشکل‌های ایثارگری مراقب باشند، به ویژه در این سال انتخابات، به ابزار جریان‌های سیاسی تبدیل نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان  در دیدار با جمعی از فعالان جامعه ایثارگری سمنان گفت: با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، ایثارگران و تشکل‌های ایثارگری مراقب باشند در مسائل سیاسی یا انتخاباتی به عنوان ابزار قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه نباید از جنبه معنوی امور مربوط به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران غفلت شود، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جوانان امروز اگر از جوانان دفاع مقدس بیشتر نباشند کمتر هم نیستند که مصادیق آن در شهدای والامقام مدافع حرم قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این‌که انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان ضروری است، خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بار‌ها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است و همگان باید به این امر توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان جامعه ایثارگری سمنان در بخش‌های مختلف، گفت: پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران نقشی بی‌بدیل در تاریخ انقلاب اسلامی دارند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه فقط خداوند متعال می‌تواند فداکاری خانواده معظم شهدا را جبران کند افزود: اگر بر روی ایثار و فداکاری شهدا و خانواده معظم شهدا و جانبازان قیمت بگذاریم به آن‌ها اجحاف کرده‌ایم، چرا که ارزش فداکاری این عزیزان بی نهایت و غیرقابل توصیف است.

وی اضافه کرد: همه معتقدیم زندگی شامل بخش دنیوی و اخروی می‌شود، ضمن توجه به تامین نیاز‌های مادی ایثارگران و خانواده معظم شهدا، نباید از آثار اخروی این فداکاری‌ها غافل شویم.

به گفته وی، قوانین موجود برای حفظ عزت و کرامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران مغتنم است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران همچنان بر سر عهد خود هستند و از، ولی فقیه، نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.