امام جمعه بافق:

مطالبه گری در نماز جمعه برای خدمت به مردم است

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: مطالبه گری با حضور و پشتوانه مردم اعتبار بیشتری دارد و تریبون نماز جمعه برای خدمت به مردم جایگاه مناسبی است.

حجت الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق گفت: مطالبه گری در نماز جمعه برای خدمت به مردم و بیداری است و این تریبون روابط عمومی مدیران نیست و نقاط قوت و ضعف را در کنار هم بیان می‌کند.

او افزود: ما در اصرار بر مطالبه گری، هیچ مخرج مشترکی با مخالفان نظام و دشمنان انقلاب نداریم و، چون مدافع دولت هستیم نقاط ضعف را از باب دوستی بیان می‌کنیم. 

سعادت‌فر بیان کرد: معتقد به عصمت دولت‌مردان نیستیم و تعصب جناجی هم نداریم و، چون دولت انقلابی گوش شنوا دارد، مشکلات و مطالبات را مطرح می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: راه رسیدن به طراز انتظار، مطالبه گری با صراحت، صداقت، مجاهدت و احترام و ادب است. 

خطیب جمعه بافق گفت: شهرستان بافق منابع مستعدی برای توسعه و پیشرفت دارد و باید این پیشرفت سرعت بیشتری داشته باشد.

او تصریح کرد: مردم بافق حضور خود را در انتخابات به اثبات رسانده‌اند و همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

او در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به خطبه نماز جمعه عاشورایی هفته گذشته گفت: تشکر میکنم از مردمی که از روضه و بصیرت عاشورایی جدا نیستند و از روحانیون، خواهران زینبی، اصحاب رسانه، خانواده‌های شهدا و... که با بصیرت و هوشیاری کامل در مسیر تحقق حقوق شهرستان حضور داشتند. 

سعادت‌فر افزود: با جلسه‌ای که با حضور مسئولان استانی به ویژه استاندار داشتیم، مسائل شهرستان مطرح شد و مسئولان قول دادند مطالبات و مشکلات شهرستان بافق را با نگاه ویژه‌ای دنبال کنند.

او گفت: البته برخی از موضوعات و اخبار به صورت غلط به مسئولان استان رسیده و اشکال از مدیران دستگاه‌ها است. 

سعادت فر تصریح کرد: با تمام توان از تریبون نماز جمعه تا زمانی که در اختیار دارم، از منافع شهرستان بافق دفاع می‌کنم. 

امام جمعه بافق گفت: از راه اندازی پایگاه انتقال خون شهرستان به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و آغاز اجرای طرح ملی فیبر نوری در شهرستان نیز از دولتمردان تشکر می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.