دعوت رسانه ملی از مسئولان برای پاسخگویی به مردم

مدیرکل صدا و سیما خراسان جنوبی از مسئولان دعوت کرد با حضور در برنامه‌های مختلف این رسانه، پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آینه دار در برنامه زنده رادیویی میز خبر گفت: رسانه ملی هدفش از طرحدعوت رسانه ملی از مسئولان برای پاسخگویی به مردم برنامه‌های مطالبه گرایانه صرفا برای ابهام زدایی و شفاف سازی است و قصد تخریب هیچ مدیر و مسئولی را ندارد.

او افزود: برنامه‌های مطالبه گرایانه در صدا و سیما فرصتی برای طرح مشکلات مردم و پاسخگویی و شفاف سازی و بیان عملکرد مسئولان به مردم است.

آینه دار در خصوص تعامل سازمان صدا و سیما با دستگاه‌های اجرایی استان برای پوشش برنامه ها، گفت: دستگاه‌ها می‌توانند در برنامه‌های مشارکتی عملکرد و اقدامات خود را به مردم اطلاع رسانی کنند و رسانه ملی هم به همان میزان در این برنامه‌های مشارکتی هزینه و سرمایه گذاری می‌کند.

مدیرکل صدا و سیما خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه صدا و سیما آماده پاسخگویی به هر ابهامی است، افزود: رسانه ملی براساس ضوابط و تکالیفی که مشخص شده اقدام به اجرای برنامه‌های مطالبه گرانه و اطلاع رسانی به مردم می‌کند.

مدیرکل صدا و سیما خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون رسانه ملی در تمام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کرده است، گفت: مسئولان می‌توانند با صرف اعتبارات تعیین شده قانونی در برنامه‌های مشارکتی شرکت و به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.