گروه افراطی دانمارکی به هتک حرمت قرآن ادامه می‌دهد

یک گروه افراطی در دانمارک به قرآن کریم در مقابل سفارت چندین کشور مسلمان، بی احترامی کرد.

یک گروه دانمارکی موسوم به «ملی‌گرایان دانمارک» در برابر سفارت‌های ترکیه، عراق، مصر، عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ، به قرآن اهانت کردند. اعضای این گروه پلاکارد‌هایی در ضدیت با اسلام حمل کردند و شعار‌های توهین آمیز سر دادند.

براساس گزارش رای الیوم، همچنین روز گذشته مجدداً در سوئد قرآن سوزی شد و طی آن یک زن در استکهلم و با حمایت کامل پلیس سوئد، قرآن را آتش زد.

خبرگزاری آناتولی نیز از سویی دیگر گزارش داد اعضای این گروه ناسیونالیست افراطی که نام خود را «وطن پرستان افراطی» نهاده‌اند، در میان تدابیر امنیتی پلیس دانمارک اقدام به این کار توهین آمیز کرد. گروه «وطن پرستان افراطی» در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد، در سراسر دانمارک به قرآن توهین خواهند کرد.

قبلا هم اهانت به قرآن کریم توسط راستگرا‌های تندرو در مقابل سفارت‌های کشور‌های اسلامی در سوئد و دانمارک تکرار شده بود؛ اقدامی که عصبانیت ملت‌ها و دولت‌های این کشور‌ها را برانگیخت و در بسیاری از کشور‌های عربی دیپلمات‌های این دو کشور را احضار شدند.

این درحالی است که کشورهای سوئد و دانمارک ادعا می‌کنند با این اقدامات مخالف هستند اما به دلیل آزادی‌بیان نمی‌توانند برای هتک حرمت قرآن مجوز صادر نکنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۰:۲۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
بی حرمتی به ادیان کار متدینین نیست. تحت هر شریطی. قرآن کلام خداست و خدا قهاریتش را بعد از زایل کردن عقل دشمنانش بکار میبرد. الآن علامتهای عذاب در حال پدیدار شدن هستند. صهیونیسم در حال اضمحلال است. از داخل ویران می شود. مظلومیت شهدا دامن ستمگران را دارد میگیرد. جهان در تب و تاب است. یادمان نرود که فلسطین است که قلب طپنده اسلام است. و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون. یادمان نرود که اهانت به هر دین الهی محکوم است. اینها قصد دارند ما را به مقابله به مثل یعنی توهین به ادیان الهی بکشانند. اگر ما مرتکب همان کاری شویم که آنها میکنند کسی از آنها انتقاد نمی کند بلکه همه ما را محکوم خواهند کرد. باید عاقلانه محکوم شان کنیم. درست هر طور سید مقاومت اشاره می فرمایند.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید مالکوم ایکس
۲۳:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
چشم در برابر چشم
سر در برابر سر
لینچ کردن.
اقدام متقابل جوانان مسلمان آتش به اختیار ، تنها راه مبارزه با این حرامیان زنازاده ست.
آتش زدن عوامل این هتک حرمت ، همراه با تورات و تلمود.
آتش زدن پرچم های اسکاندیناوی و ایجاد خسارت به تاسیسات بنیادی شان.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز اسلام
۲۳:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
یکی از بهترین راه کارها برای ادب کردن سوئدی ها ودانمارکی ها قطع رابطه با این کشورهاست
چنانچه دولت ها وکشورهاس اسلامی این کار را انجام ندهند در واقع وظیفه انسانی اسلامی خود در مقابل قران را انجام نداده اند کشور سوئد ودانمارک خودشان با ناسیونالیستهای افراطی همکاری می نمایند
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۴۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
اولا باید روابط کشورهای اسلامی با دانمارک و سوئد به حالت تعلیق درآید.
دوما فدائیان قرآن باید زمین را از نجاست وجود این زنازاده ها ،پاک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
روابط رو کاملاً باهاشون قطع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
بسم الله ارحمن الرحیم
اگر کشورهای مسلمان جهان با هم متحد شوند و کشورهای متخاصم و هتاک به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان جهان را تحریم همه جانبه نمایند مخصوصأ تحریم اقتصادی نمایند ، آنها نه تنها ادب خواهند شد بلکه یاد خواهند گرفت که به اعتقادات و مقدسات همه کشورها احترام بگذارند .
نه اینکه با گستاخی تمام به بهانه آزادی بیان به قرآن کریم و اعتقادات و مقدسات دو میلیارد مسلمانان جهان اهانت کنند به طوری که اهانت به کارهای روز مره آنان تبدیل شود و آب از آب تکان نخورد.
مرگ بر سوئد ،مرگ بر دانمارک ،مرگ بر امریکا و
اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
ماهم سفارت دانمارک و سوئد رو تخته کنیم..اونا ازادی بیان اجازه میده مجوز بدن..بعد ما ساکت بشینیم نگاه کنیم..گور بابای سفارتخونه هاشون و دولت هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
ما باید برعکس عمل کنیم و از تورات و انجیل جلوی سفارت اشون تقدیس کنیم تا تیر آمریکا به سنگ بخوره
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۳:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
تو غلط کردی منافق یهودی
آخرین اخبار