مجوز جدید سوئد برای هتک حرمت قرآن کریم

پلیس سوئد مجوز جدیدی به منظور اهانت به قرآن کریم از سوی یک زن را صادر کرد.

کشور‌های حوزه نوردیک (اروپای شمالی) طی سالیان اخیر به دلیل آنچه آزادی بیان خوانده اند بار‌ها اقدام به اعطای مجوز به شهروندان افراطی خود به منظور توهین به مسلمانان کرده‌اند. سوئد و دانمارک طی هفته‌های اخیر با اعطای مجوز به شهروندان خود برای هتک حرمت قرآن کریم، کتاب مسلمانان جهان باعث خشم کشور‌های اسلامی شدند. با این حال، به نظر می‌رسد علی رغم تبعات این اقدامات این کشور‌ها تمایلی برای اصلاح سیاست‌های خود ندارند. 

به گزارش تله تریدر، پلیس سوئد امروز (چهارشنبه) اقدام به اعطای مجوز برای تجمع افراط گرایان در این کشور کرده است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در آن به قرآن کریم بار دیگر اهانت شود. 

بر این اساس، یک زن که مدعی است قرآن باعث کشته شدن افراد زیادی شده است مجوز لازم به منظور اهانت به قرآن کریم در سوم اوت در استکهلم، پایتخت سوئد را دریافت کرده است. 

وزیر خارجه سوئد که پیش‌تر از ارتباط خود با وزرای خارجه کشور‌های اسلامی از جمله ایران و ترکیه خبر داده بود، مدعی شده است ما اسلام هراسی و توهین به ادیان را تقبیح می‌کنیم، اما این مسئله از سوی برخی شهروندان بر اساس قانون اساسی انجام می‌شود و چنین اقداماتی سیاست استکهلم نیست. 

با این حال، کشور‌های اسلامی می‌گویند سوئد می‌تواند اقدامات لازم از جمله ندادن مجوز را به منظور توهین به کتاب مقدس مسلمانان انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
درود بر قرآن
ننگ بر جاهلان
ای مسلمانان ایرانی
قرآن بخوانید. آن هم با ترجمه و تفسیر
تا حقانیتش را به چشم ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
آزادی بیان بر باشگاه خبرنگاران جوان واجب شرعی است که برای آنکه در جلو چشمان تیز بین جهانیان میزان آزادی بیان در کشورهای اسکاندیناوی را نشان دهد آنان را به مباحث درباره هولوکاست فرا بخواند باور کنید اگر چنین کاری را بکنید بساط قرآن سوزی در آنجا جمع خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۰:۳۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
فراموش نکرده ایم که اولویت اصلی ما اینست که اسراییل باید از بین برود. چه بدون قرآن سوزی و چه با قرآن سوزی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
اگر امام خمینی (ره) زنده بود الان میگفت خاک بر سر پادشاهان و رئیسان و بزرگان کشور های مسلمان.
واقعا اینا غیرتشون کجاس؟ چرا جواب قاطع نمیدن و انقدر میترسن؟ مگر جز اینه که نباید جز از خدا ترسید؟ این همه کشور مسلمان خودشم در جهان چند قطبی امروز که میتونن از توان روسیه و چین هم استفاده کنن و جواب دندان شکن بدن ولی سکوت میکنند و میترسن.غرب باید تحریم انرژی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
باید پرچم سوئد رو آتیش بزنیم ( البته زیرش نوشته باشه Sweden که سؤاستفاده نکنن ) و افتخارات ملی سوئدی ها رو لگد مال کنیم و افتضاحات ملیشون رو تو بوق و کرنا کنیم
آخرین اخبار