زلنسکی: شرایط میدانی دشوار است

رئیس جمهور اوکراین از دشواری شرایط در محور جنوبی و شرقی و روسیه از پیشروی در محور کوپیانسک خبر داد.

جنگ اوکراین اکنون در هفدهمین ماه خود قرار دارد و در حالی که کی‌یف در حال اجرایی کردن عملیات تهاجمی خود به منظور بازپسگیری مناطق از دست رفته در جبهه‌های شرقی است، نیرو‌های روسی به دلیل قدرت توپخانه‌ای بالایی که دارند در حال وارد آوردن تلفات سنگین به طرف مقابل هستند. 

به گزارش تله تریدر، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین امروز (جمعه) گفت: حملات روسیه شدت یافته و شاهد نبرد سنگین دو طرف در جبهه‌ها هستیم. ما شرایط سختی را در مناطقی همچون کوپیانسک، لیمان، باخموت، مارینکا، اودیوکا، و سرتاسر جبهه‌های جنوبی تجربه می‌کنیم. با این حال، هیچ اهمیتی ندارد که دشمن چه می‌کند، نیرو‌های اوکراینی اکنون دست بالا را در جبهه‌ها دارند. 

زلنسکی در ادامه از جامعه بین المللی خواست از مردم اوکراین در برابر حملات روسیه محافظت کنند. وی افزود: همگی باید برای پیروزی و حفاظت از جان‌ها تلاش کنیم. جان مردم و اوکراین زیبای ما باید محافظت شود. ما به طور قطع پیروز این نبرد خواهیم شد. 

همزمان با اظهارات زلنسکی درباره شرایط جبهه‌های نبرد، سرگئی زیبنسکی، سخنگوی نیرو‌های روسیه در محور غربی اعلام کرد ارتش موفق به تصرف سنگر‌های اوکراین در محور کوپیانسک شده است. طی این عملیات علاوه بر وارد آمدن تلفات سنگین به نیرو‌های اوکراینی، ۲ واحد توپخانه، یک توپ خودکششی، و یک سامانه هویتزر نابود شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
گفته همه کمک کنند و فلان ... !
همه کمک کنند ، دیگه چطوری کمک کنند؟؟! کل ناتو داره کمک میکنه و خیلی کشورهای دیگه و باز میگی کمک کنند ؟! اگه کمک نمیکردن که عین اوایل جنگ یه هفته ای دو شهر بزرگ را با اتوبوس نمیگرفتن!
ضمنا میگه همه تلاش کنند جان مردم اکراین و اکراین زیبا نابود نشه و جانها گرفته نشه !
خب کمک کنن اکراین کسی کشته نشه اکراین زیبا هم ویران نشه که بری برای غرب دم تکان بدی ! مگه چه مرگت بود داشتی کیف و عشق میکردی با ریاست جمهوریت که خر آمریکا شدی و شدی دلقک دنیا ؟!
درضمن دنیا هم جمع بشه و روسیه اگهههه نتونه مقابله کنه از هسته ای استفاده میکنه و اون بمب یا همون موشک غول پیکری که سروتهش معلوم نبود و فقط خودرویی که حملش میکرد بیش از 100-200 تایر داشت و لب مرز نگهداری میشه که به قول خود غرب قدرتش چندین برابربمبهای اتمی ریخته شده تو هیروشیما هست ، شلیک بشه نصف اکراین میشه خاکستر.
پس روسیه را نمیتونن کاریش کنند . گفتم که نهایت مجبور بشه از این سلاحها استفاده میکنه و جنگ جهانی سوم و نابودی کلی کشور و آدم و...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
آقای زلنسکی دلقک؛ تو که می گفتی داریم روسیه رو میگیریم!!
برو تسلیم شو خودت و ملتت رو به کشتن نده گول وعده های دروغین کشور های غربی رو نخور
بازیچه ی غربی ها شدی دلقک
آخرین اخبار