مدیر عامل آبفا فارس خبر داد؛

رشد ۴۳ درصدی خدمات آبرسانی به متقاضیان

صادق پور گفت: در ۴ ماهه نخست امسال حدود ۶ هزار و ۵۰۱ فقره انشعاب آب به متقاضیان واگذار شده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۴۳ درصدی داشته است.

علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آبفا فارس با بیان اینکه یکی از وظایف این شرکت در کنار طراحی و اجرای طرح‌های مختلف آب و فاضلاب، تعمیر و نگهداری تآسیسات آب و فاضلاب، اصلاح و مهندسی مجدد تأسیسات آبرسانی، ایجاد زیرساخت‌های جدید در جهت توسعه خدمات و تحت پوشش قرار دادن مشترکان جدید است، اظهار کرد: در ۴ ماهه نخست امسال توانسته ایم با ایجاد شرایط مورد نیاز اقدام به واگذاری ۶ هزار و ۵۰۱ فقره انشعاب آب در جهت ارائه خدمات آبرسانی به متقاضیان جدید کنیم که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال با رشدی ۴۳ درصدی همراه بوده است.

او افزود: این شرکت با بکارگیری دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود در حوزه آب و فاضلاب و با بهره مندی از اعتبارات تخصیص یافته همواره اقدام به گسترش خدمات خود در شهر‌ها و روستا‌های استان کرده است که طی ۲ سال گذشته ارائه خدمات آبرسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان به ویژه مناطق محروم با بهره گیری از طرح‌های محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی توسعه چشمگیری یافته است.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس تصریح کرد: در همین خصوص علاوه بر اجرای طرح‌های متعدد آبرسانی در سراسر استان، زیرساخت‌های توسعه خدمات و تحت پوشش قرار گرفتن متقاضیان جدید انشعاب آب آشامیدنی نیز ایجاد شده است. به طوری که فقط طی ۴ ماه گذشته واگذاری انشعاب آب در شهر‌ها و روستا‌های استان نسبت به مدت مشابه رشد ۴۳ درصدی داشته است. 

صادق پور، به رشد میزان واگذاری انشعاب فاضلاب در امسال نیز اشاره کرد و گفت: در ۴ ماهه نخست پارسال ۶۷۱ فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شد که این تعداد با رشد ۶ درصدی در ۴ ماهه نخست امسال به رقم ۷۰۸ فقره رسیده است. 

او با اشاره به اینکه از طریق مکاتبات، مذاکرات و رای زنی‌های گسترده مراکز و مراجع مختلف، از جمله صنایع محلی برآنیم تا سرانه بهره مندی شهر‌ها و روستا‌های استان را خدمات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب افزایش دهیم، گفت: مردم استان، شهر‌ها و روستا‌های منتفع از خدمات فاضلاب می‌توانند با خرید انشعاب فاضلاب، ما را در گسترش این خدمات که تأثیر بسزایی در بهداشت عمومی، رشد و توسعه مناطق شهری و روستایی دارد، یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار