کشف ۴۳ قبضه سلاح جنگی در لرستان/ ۲۹ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۴۳ قبضه سلاح شکاری، جنگی و دستگیری ۲۹ نفر متهم در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی در حاشیه طرح عملیات مشترک و ضربتی در لرستان اظهار داشت: با اقدامات خوب و اشراف اطلاعاتی همکاران مجموعه انتظامی این استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۴۹ سارق و مال‌خر شدیم.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی فاقد مجوز به‌همراه مقادیری فشنگ در طرح عملیات مشترک و ضربتی کشف شده‌است، افزود: ۲۹ نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: مأموران انتظامی این استان ۱۱ کیلو ۵۰۰ گرم انواع موادمخدر اعم از سنتی و صنعتی، ۹ لیتر مواد پیش‌ساز تولید ماده مخدر شیشه و تعداد ۶۲۰ عدد انواع قرص‌های مخدر و روان‌گردان را کشف کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه ۲۱ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش در طرح عملیات مشترک و ضربتی لرستان دستگیر شدند و تعداد ۶۱ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شده‌اند، بیان کرد: ۳۱ نفر متهم تحت‌تعقیب مراجع قضایی، انتظامی و تعداد هشت نفر اراذل‌واوباش نیز دستگیر شده‌اند.

الهی گفت: پنج خودرو حامل بیش از هزار و ۶۴۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز طرح عملیات مشترک و ضربتی لرستان توقیف و کشف‌شده که ارزش این محموله‌ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده‌است.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضایی این استان تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همت کارکنان سخت‌کوش انتظامی با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد می‌کند.

 

برچسب ها: انتظامی ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.